چك ليست سئو جهت طراحي مجدد وبسايت

تازه هاي دنياي برنامه نويسي

چك ليست سئو جهت طراحي مجدد وبسايت

۱۹۹ بازديد

اين هفته من با يكي از مديران يك كسب و كار كوچك، كه مي خواهد طراحي مجددي در وردپرس انجام دهد تماس تلفني داشتم. او از من پرسيد چطور مي تواند سئو خود را حفظ كند و مطمئن باشد كه طي اين تغييرات رنك جستجو خود را از دست نخواهد داد.

من بلافاصله جواب دادم كه چنين سوالي بسيار مرسوم است. بعد ما در باره اشتباهات رايجي كه رخ مي دهد صحبت كرديم و اينكه چگونه مي توانيم مانع رخ دادن چنين اشتباهي در طراحي مجدد وب سايت او شويم.

اينجا قسمت ترسناك اين مكالمه است:

به ندرت از من درباره اين مسئله سوال مي شود، تا وقتي كه طراحي مجدد انجام مي شود و خرابكاري ها هم همينطور! تنها پس از اين است كه من سوالي در وب سايت يا پستي در فيسبوك دربافت مي كنم كه از من براي كمك درخواست مي كند.

اما متاسفانه ديگر براي محافظت از سئو، رنك شما در سرچ و ترافيك وب شما دير شده است. زماني كه شما متوجه افت رنك و ترافيك مي شويد، زيان و خسارت اتفاق افتاده است و بسيار سخت است كه كاملا اين خسارت جبران شود.

از آنجا كه اين مسئله بسيار با اهميت است و خيلي وقتها هم در نظر گرفته نمي شود، فكر كردم كه مطلبي در اينباره بنويسم و يك چك ليست كاربردي سئو براي طراحي مجدد تهيه كنم كه قابل دانلود باشد و توسط مديران و توسعه دهندگان وب استفاده شود.


طراحي سايت مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.